Hoe log ik in?
- Vul bij 'email / gebruiker' het e-mailadres in waaronder jij bekend bent bij de ledenadministratie (dit is het e-mailadres waarmee je ook geregistreerd stond op my.nadb.eu)
- Klik vervolgens op 'wachtwoord vergeten'
- Je ontvangt binnen 5 minuten een tijdelijk wachtwoord op het ingevoerde e-mailadres
- Vul opnieuw bij 'email / gebruiker' het e-mailadres en het tijdelijke wachtwoord in
- Klik op log in Je wordt nu gevraagd het tijdelijke wachtwoord én twee keer een nieuw wachtwoord (zelf te bedenken wachtwoord dat bestaat uit 6 tekens waarvan minimaal 2 cijfers) in te voeren.
- Klik op 'bewaren' en log uit.
- Je kunt nu inloggen met je e-mailadres én je eigen, nieuwe wachtwoord.
- Je hebt nu ook toegang tot het beveiligde deel van de website (o.a. Mijn persoonlijke gegevens)
Inloggen lukt niet, wat nu?
Heb je geen email ontvangen binnen 5 minuten, dan heeft de NADB waarschijnlijk geen of een onjuist/ander e-mailadres. Dat betekent dat je je e-mailadres moet laten invoeren/wijzigen voordat je de 1e keer kunt inloggen. Wat moet je doen:
- Mail je voornaam, achternaam, adres, geboortedatum en je juiste e-mailadres naar bondsbureau@nadb.eu
- De ledenadministratie verwerkt/wijzigt het emailadres in de administratie.
- Zodra deze is verwerkt ontvang je een bericht en kun je opnieuw inloggen op (zie 1e keer inloggen).