Hoe log ik in?

  1. Vul bij 'email / gebruiker' het e-mailadres in waaronder jij bekend bent bij de ledenadministratie (dit is het e-mailadres waarmee je ook geregistreerd stond op my.nadb.eu)
  2. Klik vervolgens op 'wachtwoord vergeten'
  3. Je ontvangt binnen 5 minuten een tijdelijk wachtwoord op het ingevoerde e-mailadres
  4. Vul opnieuw bij 'email / gebruiker' het e-mailadres en het tijdelijke wachtwoord in
  5. Klik op log in  Je wordt nu gevraagd het tijdelijke wachtwoord én twee keer een nieuw wachtwoord (zelf te bedenken wachtwoord dat bestaat uit 6 tekens waarvan minimaal 2 cijfers) in te voeren.
  6. Klik op 'bewaren' en log uit.
  7. Je kunt nu inloggen met je e-mailadres én je eigen, nieuwe wachtwoord.
  8. Je hebt nu ook toegang tot het beveiligde deel van de website (o.a. Mijn persoonlijke gegevens)

Inloggen lukt niet, wat nu?

Heb je geen email ontvangen binnen 5 minuten, dan heeft de NADB waarschijnlijk geen of een onjuist/ander e-mailadres. Dat betekent dat je je e-mailadres moet laten invoeren/wijzigen voordat je de 1e keer kunt inloggen. Wat moet je doen:

  1. Mail je voornaam, achternaam, adres, geboortedatum en je juiste e-mailadres naar bondsbureau@nadb.eu
  2. De ledenadministratie verwerkt/wijzigt het emailadres in de administratie.
  3. Zodra deze is verwerkt ontvang je een bericht en kun je opnieuw inloggen op (zie 1e keer inloggen).